Voorbeeld klachtenbrief: All Inclusive hotel

Klagen over uw all inclusive hotel of vakantie?

Op deze pagina staat een voorbeeld klachtenbrief die je kunt gebruiken wanneer je een klacht wilt indienen over een all inclusive hotel of all inclusive vakantie die je geboekt hebt via een reisbureau. Deze klachtenbrief is te gebruiken voor een klacht of klachten met betrekking tot het verblijf in het all inclusive hotel.

Voorbeeldbrief klachtenbrief: All inclusive hotel of All inclusive vakantie

[Jouw naam]

[Adres]
[Postcode] en [Woonplaats]

Lees ook:

Test je zelfkennis : 7 persoonlijke vragen die je helpen bij je zoektocht naar GELUK.

[Naam bedrijf]
Ter attentie van [contactpersoon of naam afdeling]
[Adres bedrijf]
[Postcode] en [Woonplaats]

[Plaatsnaam], [datum]

Betreft: klacht over reis naar [bestemming] in de periode van [datum] tot [datum].

Geachte heer/mevrouw,

Door middel van dit schrijven wil ik mijn klacht kenbaar maken met betrekking tot een all inclusive vakantie die ik via uw organisatie heb geboekt. Een kopie van de boekingsbevestiging bevindt zich in de bijlage.

Ik ben helaas niet tevreden over de manier waarop deze all inclusive vakantie is uitgevoerd. Ik vraag u uw aandacht voor de volgende [klacht / klachten]:

[Beschrijf de klacht of klachten]

De [reisleiding / eigenaar] heeft deze problemen niet kunnen verhelpen. U heeft daarmee niet voldaan aan de verwachtingen die ik van de vakantie mocht hebben op basis van de door u verstrekte informatie. Aangezien u niet heeft voldaan aan uw verplichtingen uit de reisovereenkomst maak ik aanspraak op een schadevergoeding.

Door deze overlast heb ik de volgende schade geleden:

– Schade voor misgelopen vakantiegenot. Bedrag: € [Euro’s]
– [voeg hier eventueel andere vormen van schade toe]

Ik verzoek u dan ook vriendelijk om de genoemde schade te vergoeden. U kunt het totale schadebedrag van € [invullen totaalbedrag] overmaken op rekeningnummer [invullen rekeningnummer] t.n.v. [naam rekening houder] te [woonplaats].

Bovendien verzoek ik u vriendelijk om binnen twee weken schriftelijk te reageren op deze brief.

Voldoet u hier niet aan dan zal ik contact opnemen met mijn rechtsbijstandverzekering. Ik ga er vanuit dat u het niet zover zult laten komen.

Met vriendelijke groet,

Bijlagen:
[Bijvoorbeeld: Kopie reserveringsbevestiging]
[Bijvoorbeeld: Kopie bevestiging klacht door eigenaar / reisleider]
[Bijvoorbeeld: Kopie betalingsbewijzen]
[Bijvoorbeeld: Foto’s ter onderbouwing van de klachten]

Bekijk ook de andere secties van deze website voor meer handige voorbeeldbrieven.

 

Aandachtspunt klachtenbrief:

Check de algemene voorwaarden van het reisbureau of reisorganisatie om er zeker van te zijn dat alle relevante informatie in de klachtenbrief wordt opgenomen.

Downloaden van voorbeeldbrief:

Download de voorbeeldbrief gratis en eenvoudig van deze website en pas deze aan met uw specifieke gegevens.

Lees ook:

Creëer een fantastisch leven: Stel deze 5 eenvoudige vragen iedere dag aan jezelf